неделя, 2 август 2015 г.

БАНИЦА С ЦАРЕВИЧНО БРАШНО



Тази баница се приготвя изключително лесно и бързо,и е много вкусна,с леко хрупкава коричка.Рецептата е от тук,не съм променяла нищо,само притеглих продуктите на електронното кантарче,защо днес има всякакви размери чаши.Не е като едно време във всяка къща едни и същи модели,само цветчетата и кантовете различни.На мен малко ми остана от сместа,така че ако искате намалете с по 20 грама млякото,олиото и брашното.Използвах кори на "Фамилия"-точно 16 броя са,по 4 кори за всяко руло.След като се изпече не я пръсках с вода,оставих я така леко да изстине.

Ето и нужните продукти:
1 пакет кори-500гр.

4яйца
200гр.кисело мляко
50гр.царевично брашно
100гр.олио
1 бакпулвер

200гр.сирене -по 50гр.за всяко руло

сусам за поръсване
струйка олио 


Начин на приготвяне:
В купа смесвам яйцата,киселото мляко,брашното,олиото и разбивам с телена бъркалка.Бакпулвера го слагам накрая и леко разбърквам.
Вземаме един лист и мажем с четка навсякъде от яйчената смес.Слагаме върху него втория лист и отново мажем,слагаме третия лист и пак намазваме,и накрая четвъртия лист,намазваме и него и чак сега поръсваме със натрошено сирене.Навиваме нежно на руло четирите кори,без да стягаме и слагаме в застлана с хартия правоъгълна тавичка с размери 22см. на 34см.Внимателно нарязваме първо на две равни части,а после всяка част на три(без да стигаме до долу за да не отрежем хартията).







Включвам фурната на 170 градуса (не съм я загрявала предварително) с горно и долно печене + вентилатор,поръсвам баницата със струйка олио и сусам,и слагам да се изпече до зачервяване -при мен за 35 минути.




 Добър апетит!